söndag 3 juli 2011

Äntligen: flera träningsdagar än vilodagar

Sedan v22 har jag haft flera vilodagar i veckan än dagar då jag kunde träna. Först denna vecka lyckades jag träna flera gånger än jag vilade. Det är fortfarande lite kvar tills jag kan vara lika nöjd som de veckorna då jag körde 5-9 pass, men det känns som att det går åt rätt håll i alla fall.

Fysisk träning – 4 pass:

Tennis x3

Stavgång

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass.

Kaloriförbrukning genom motion:

2378 kcal

Antal vilodagar:

3 st.

Jag måste fortsätta träna minst fyra gånger (helst fler) i veckan resten av semestern. Dessutom vore det skönt med lite yoga eller mindfulness eftersom den mentala biten också är väldigt viktig.

Likaså maten, som jag måste tänka mer på. Idag var jag dock duktig och det måste tas med till nästa vecka.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar