lördag 6 april 2013

Snart väntar dans

Gårdagen blev väldigt lång. Var i skolan 9-17 (hade en väldigt bra dag och känner mig peppad), sedan satte jag mig på tunnelbanan och bussen. När jag klev av bussen blev jag upplockad av maken och vi drog till hans systers familj för middag och sällskapsspel. Vi kom hem runt kl 23 och då var det bara att lägga sig.

Joggingrundan uteblev alltså men om jag kör den imorgon och det tänkta söndagspasset i början av nästa vecka borde det vara lugnt.

Idag kommer jag dock inte att ta det lugnt. Har laddat med hallongröt med kanelcreme och hallon för att orka dansa hela dansmaraton. Har även förberett en smoothie som jag tar med mig men jag tror att de också kommer att bjuda på något mellan passen. Först väntar ett pass på 105 minuter från kl 12 och sedan en 2-timmar lång klass från kl 14. Det var länge sedan jag tränade så här många timmar i sträck men jag ser fram emot det.

Kul att Mia kommer att vara med också så vi kan peppa varandra. Det kan behövas.

Återkommer om några timmar om jag fortfarande lever då. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar