måndag 13 februari 2012

Hälsotallrik


blev dagens lunch med kyckling, bulgur och massor av grönsaker, samt hummus. Riktigt god och mättande var den.


Sedan var jag och handlade på eftermiddagen för att kunna fixa en nyttig middag (och även för att det inte ens fanns något i kylskåpet/skafferiet att göra frukost av). Kvällens måltid bestod av lax i mild tomat- och örtsås och kokt ris (parboiled) samt lite sallad.


Inte så där väldigt färgglatt, men till resterna som packades ner i en matlåda har jag också gjort en sallad med tomater i. Den röda färgen kommer att höja betyget på maträtten som annars smakade bra.

Batteriet i pulsklockan byttes också ut idag. Hoppas att det inte blir några konstigheter när jag imorgon vill använda den igen. Ikväll blev det ingen träning, saknar fortfarande motivationen. Men på tisdagskvällen står det ju Latino på schemat och det borde vara motiverande nog. Hoppas att jag kommer att känna mig sugen på träning under morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar