måndag 13 februari 2012

Sötsug?


Inte mycket. Jag tror faktiskt att kromtabletterna fungerar bra. Jag har inte varit sugen på sött sedan jag började äta dem. Jag dricker även SuperVitalis och REDS varje dag och jag känner mig lite piggare än i januari.

Men även om jag inte blir sötsugen kan jag känna att jag behöver äta något mellan måltiderna. Vissa dagar lyckas jag få ner något i ryggsäcken, andra dagar står jag där med lite hungerkänsla runt kl 9:30 på förmiddagen eller ca 15:00 på eftermiddagen och måste snabbt komma på vad jag skulle kunna äta som både mättar och är nyttigt.

Nu kan man vinna bl.a. en påse mellanmål bestående av gojibär, kakaokross, cashewnötter och vita mullbär hos Suzan. Hon lottar även ut Kokoschips och en flaska flytande D-vitamin från Holistic, som man kan behöva fylla på med under den mörka delen av året.


 Självklart hoppas jag på att vinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar