torsdag 23 februari 2012

Tecken?


Jag vann tävlingen på Suzans blogg igår, så jag kommer att få några spännande produkter från Holistic snart: flytande D-vitamin, kokoschips och en påse mellanmål som består av gojibär, kakaokross, cashewnötter och vita mullbär. Spännande! ;o)

Det är kanske tecken på att jag borde ta tag i kosten och äta nyttigare. Vilket jag i och för sig lyckas med ibland, som t.ex. igår när jag åt en stor sallad med lax och bulgur till middag då jag träffade vännen K på stan.


Salladen var inte bara väldigt god och nyttig, den mättade också bra vilket gjorde att jag inte var sugen på något mer senare på kvällen.

Samtidigt hade jag under gårdagen köpt och ätit en semla från Castello. Inte lika nyttigt ;o/ men jag var tvungen. Den smakade riktigt bra, men jag tyckte att bullen hade blivit lite för stor jämfört med förra årets.


Jag skrev att jag inte var sugen på något mer på kvällen men i många dagar har jag känt att jag så gärna vill äta sushi. Och inte vilken sushi som helst, utan den på Sushikungen. Jag vill åka dit de närmaste dagarna inte minst efter att ha fått veta att mina Holistic-produkter kommer jag att kunna hämta i Kungens kurva.

Flera tecken? Jo, tyvärr: en låsning i ländryggen som kan bero på att jag inte har tränat ordentligt på sistone samtidigt som jag har suttit mycket framför datorn. Dags att börja röra på sig, men jag hoppas också kunna få en tid för massage hos vännen Mia.

Men nu väntar lunch och jag ska försöka välja något nyttigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar