onsdag 24 oktober 2012

Fördelen med att man tvingas vila



pga en ond nacke är att man kan göra andra viktiga saker. 

I måndagskväll kände jag mig väldigt positiv när det gäller träningen och såg verkligen fram emot en bra träningsvecka. Men tyvärr vaknade jag med ont i nacken igår morse och det kändes som en sträckning från måndagens badminton. Så jag var tvungen att stryka träningsplanerna både för tisdagen och onsdagen.

Igår kväll passade jag på att göra lite förarbete till examensarbetet istället. Idag försökte jag rädda liv. Genom att ge blod. Det är verkligen ett bra och enkelt sätt att göra en livräddande insats.

Förutom blodgivningen, hämtade jag också ut två paket med spännande innehåll:

Ewalie-produkterna som jag vann hos Suzan

Fem – förhoppningsvis – nervpirrande och fängslande romaner

1 kommentar: