fredag 19 oktober 2012

Svettig kväll?



Nej, inte igår... jag hade ju hoppats kunna ta en powerwalk och gå på yoga på torsdagskvällen men det blev inte av. För det första så slutade jag sent på jobbet så jag hade inte hunnit till yogan hur mycket jag än hade skyndat mig till gymmet. Att stressa var ändå det sista jag behövde efter en hektisk dag på jobbet. För det andra så blev jag och magen ovänner eftersom den inte var nöjd med att jag stressade, så det enda som kändes bra igår kväll var att ta det lugnt. 

Jag hade hoppats på att orka gå upp tidigt i morse för att ta en morgonpromenad, men jag somnade väldigt sent inatt och klarade inte av att vakna när första alarmet gick. Tur att jag ställde två väckarklockor så att jag hörde den andra och inte missade skolan...

Ikväll blev det däremot motion i hela 1,5 timme i form av jogging, löpning och några kortare spurter med en maxpuls på 173 och snittpuls på 135. 1051 kcal förbrändes under denna kväll och det är jag nöjd med.

Om jag hinner träna denna helg, återstår att se men förhoppningsvis gör jag det i alla fall på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar