fredag 20 juli 2012

På gymmet med mamma


Efter frukosten bestämde mamma och jag oss för att gå till gymmet... något som vi har pratat om ganska länge. Hon ville cykla idag och jag valde Crosstrainern. Jag körde totalt 37 minuter med maxpuls 173, medelpuls 154 och träningen resulterade i 489 förbrända kalorier enligt pulsklockan.

Mamma cyklade 30 minuter och bestämde sig sedan för att gå lite på löpbandet medan hon väntade på att jag skulle bli klar. När jag avslutade min träning gick hon fortfarande på bandet så jag peppade på henne lite vilket bidrog till att hon orkade gå lite extra och höjde till och med tempot under de sista 5 minuterna. Hon var så duktig!

När vi båda var färdiga med våra konditionspass visade hon för mig vilka styrkeövningar hon har fått lära sig av sin personliga tränare innan vi avslutade med stretching. Mamma var så duktig och det var väldigt trevligt att träna med henne! Innan jag åker hem till Sverige på onsdag kommer jag att försöka följa med henne någon/några gång(er) till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar