onsdag 14 mars 2012

Hemkommen från yogan


Ja, yogaklass blev det, men inte blodgivning tyvärr. Jag måste vänta till början av april eftersom  jag under förkylningen tog medicin som inte köptes på svenskt apotek.


Coldrex brukar jag köpa i Ungern och använder vid förkylning men går även bra att ta när man har influensa. Har snabb effekt mot symptomerna men gör alltså att jag nu inte får ge blod på fyra veckor. Synd, men reglerna ska ju följas.

Lax blev det faktiskt inte heller (ska dock in i ugnen strax så att vi har matlåda till imorgon). Till lunch åt jag potatissallad med rökt skinka (hade ingen rostbiff hemma tyvärr), samt en banan, och taco fick bli dagens middag.


Men yoga blev det mellan måltiderna som planerat och vilket tufft pass det var. Instruktören lät oss utmana kroppen ordentligt och jag svettades en hel del under klassen. Riktigt skönt var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar