tisdag 14 augusti 2012

Från M till L


Jag skulle helst vilja ha kläder i storlek S, men dessvärre har det gått åt fel håll på sistone. Det gör tyvärr också att jag inte känner mig bekväm i flera av mina kläder. Jag har bl.a. en T-shirt från GoCoCo som jag verkligen gillar men som sitter åt för mycket. Därför tycker jag att det är spännande att Suzan ska lotta ut en T-shirt just från GoCoCo och en av deras samarbetspartner Holistic på sin blogg.



Jag vill självklart vara med och tävla om T-shirten även om jag nu skulle behöva välja Large om jag vann. Men då har jag ju en jättebra T-shirt att träna i under kampen mot kilona tills jag återigen kommer in i T-shirten jag har i garderoben och som är en storlek mindre...


Jag lovar att T-shirten kommer att vara minst lika svettig efter varje träningspass som linnet på bilden om jag vinner den.

2 kommentarer:

  1. Tack! Synd bara att de inte syns just nu :( Men de ska fram så småningom ;)

    SvaraRadera