måndag 6 augusti 2012

Under helgen som gick


var det tänkt att jag skulle genomföra två löppass och ett BodyPump-pass fredag-lördag. Men det blir inte alltid som man planerar. På fredagsmorgon påbörjade både jag och min man var sitt projekt i hemmet. Vi båda hade mycket energi, arbetet flöt på bra och jag kände verkligen inte för att avbryta och kom faktiskt på flera saker som vi borde ha gjort för länge sedan och som vi nu äntligen orkade ta tag i.

Jag jobbade från morgon till kväll fredag, lördag och söndag och tog bara korta pauser när det visades något riktigt spännande från OS. Annars var jag aktiv hela tiden och kände mig nöjd med de framsteg vi har gjort och den lilla träningsvärk som jag kände i rumpan igår morse efter att ha gått upp och ner på en stege många gånger dagen innan. Vi har också kommit på flera saker som vi tänker försöka hinna med innan skolan börjar igen i slutet av augusti vilket känns riktigt bra.

Vad det gäller planering så måste jag nu också börja fundera på när jag ska köra de uteblivna träningspassen och hur jag ska lägga upp veckans träning. Till idag planerades en träningsledig kväll eftersom jag skulle börja sommarjobba igen denna måndagsmorgon och visste inte hur mycket energi jag skulle ha kvar efter arbetsdagen. Det var en trevlig dag på kontoret, men det var skönt att ta det lugnt ikväll och njuta av lite mörkchoklad.


Nu är det dags att förbereda morgondagens matlåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar