måndag 27 augusti 2012

Sommaren förlängd


Maken och jag åkte till Ungern över helgen och vi fick verkligen sommaren förlängd. Det var soligt och riktigt varmt, stundtals visade termometern 40-42 grader vilket är lite för mycket till och med för mig, men nu kommer ju hösten så jag försökte njuta av sommarvädret så mycket det gick.

I lördags skulle vi gå på ett bröllop och inför det passade jag på att gå på ansiktsbehandling, snygga till ögonbrynen och fransarna, samt fixa naglarna:


Jag var också tvungen att hitta någon klänning som passar ett sommarbröllop. Det var inte lätt efter viktuppgången, men efter att ha besökt några klädaffärer, lyckades jag hitta en. Så här såg vi ut på bröllopet som var både vackert och riktigt trevligt:


Önskar naturligtvis att jag skulle vara smalare och det är något jag kommer att jobba stenhårt på!!!

1 kommentar: