onsdag 8 augusti 2012

Mors Lilla Olle

är namnet på ett väldoftande svart te smaksatt med skogsbär (blåbär och tranbär) och grädde.

Tack, Suz!

Påsen på bilden innehåller denna tesort och till och med hela torkade blåbär och tranbärsbitar. Fick den på posten idag av vännen Suzan som hade koll på att jag har namnsdag här i Sverige den 8 augusti. Omtänksamt! Teet ska definitivt smakas imorgon.

Helst skulle jag vilja dricka en kopp redan nu, men svart te innehåller koffein och jag vill kunna sova snart. Det kan tyvärr vara lite svårt till och med utan att fylla på med koffein den här kvällen. Efter jobbet åkte vi och storhandlade. När vi hade packat upp alla kassar här hemma var jag så trött att jag somnade, sov 1,5 timme vilket tyvärr också gjorde att jag missade ett av mina favoritpass, Aerobic Dance. Nu måste jag vänta till nästa onsdag :o(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar