fredag 1 juli 2011

Få inlägg, ännu färre träningspass

Jag hann med endast 26 inlägg i juni. Det som är ännu värre är den låga siffran som visar hur många träningar jag var på under juni.

Fysisk träning – 12 pass:

  • Badminton x2
  • Stavgång x2
  • Actic Cirkel
  • Afrodans
  • Walking
  • Löpning
  • Cykling
  • Tennis x3

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass.

Antal vilodagar:

  • 18 st

Som ni ser finns det bara en siffra som är hög, nämligen antalet vilodagar...18 st. Hemskt. Jag måste verkligen hitta tillbaka till min aktiva livsstil och komma på hur jag ska göra med maten. Det har varit väldigt svårt att äta rätt under sommarskolan och semestern.

Hur lyckas alla andra hålla vikten under semestern? Jag vet inte, men om det är så många som kan svaret på frågan, måste jag också kunna hitta en lösning.

Denna månad kommer att handla om att gå ner de (vågar inte ens gissa hur många) kilona som jag gick upp under juni. Sedan fortsätter jag den riktiga viktminskningsprocessen i augusti då jag också har ett lopp som kan hjälpa mig med motivationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar