fredag 29 juli 2011

Låren hade sagt NEJ

Därför var jag tvungen att avboka dagens spinning och ta en vilodag. Det kändes i och för sig som ett bra beslut med tanke på hur mycket träningsvärk jag hade haft i låren under dagen: att sätta mig ner eller ställa mig upp, gå i trappor eller bara gå vanligt var tillräckligt jobbigt, så spinningskorna användes inte idag.

Så här efter kvällens besök hos min mans systers familj ångrar jag lite att jag inte gick i alla fall en promenad under dagen.

Efter en god och nyttig middag (med grillat) i väldigt trevligt sällskap blev det tyvärr rätt mycket chips och kanelgifflar... Jag brukar inte vara sugen på chips och vi köper aldrig hem heller, därför fattar jag inte varför jag är så svag och inte kan stå emot sådana onyttigheter hemma hos någon annan... så goda är de ju ändå inte. Eller vad säger Ni?

Kanelgifflar är en annan sak, dem kan jag unna mig lite annars också eftersom jag tycker att de är sååååå goda (jo, jag vet att de inte är supernyttiga heller...)!

Bilden hämtade jag härifrån.

Vi avslutade kvällen hos svägerskan med lite Just Dance på Wii och jag måste säga att det var kul. Svettig blev jag också; det räckte med en låt så blev jag riktigt varm...

Kommer jag att svettas i gruppträningslokalen imorgon då? Bra fråga! Jag hade bokat Actic Cirkel till förmiddagen men det var innan jag fick träningsvärk och nu är det tveksamt om kroppen skulle klara av att genomföra passet. Jag kommer att sova på saken och fatta ett beslut imorgon bitti. Vore kul att träna, men jag måste lyssna på min kropp också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar