onsdag 20 juli 2011

Träningsvärk redan imorgon?

I förra inlägget skrev jag bl.a. om att jag ser fram emot Actic Cirkel nästa onsdag och träningsvärken på torsdagsmorgonen. Nu kan det bli så att jag vaknar med träningsvärk redan denna torsdag, dvs. imorgon.

Inte för att jag har lyckats hitta tillbaka till träningen utan för att jag var på en riktigt skön helkroppsmassage. Tjejen frågade om jag hade ont någonstans vilket jag inte hade, men det betydde naturligtvis inte att hon inte hittade ömma punkter... som vanligt fanns det rätt många i övre delen av ryggen och vid axlarna, men det kändes som att de 90 minuterna på massagebänken var välbehövliga för hela kroppen.

Som sagt, blev det ingen motion idag heller förutom den obligatoriska morgon- och kvällspromenaden med Kófic.

Dåligt av mig att inte träna med tanke på hur mycket jag åt under dagen... jag kan docka trösta mig lite med att jag hjälpte mamma en del i trädgården och runt huset, så jag rörde på mig lite i alla fall.

Jag måste verkligen hitta motivationen igen, inte minst med tanke på iForm-loppet som jag kommer att delta i om 4 veckor. Det vore ju bra att kunna klara av att springa hela sträckan.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag sa till Juan idag att du är tillbaka när latinon drar igång igen efter hans semester. Då sken han upp, och frågade om du kunnat träna något. Jag sa att du nästan tränat för mycket. Men kom på sen, att det är ju vad jag tycker. Enligt dig så har det ju varit för lite. Så du får väl ta o rätta mig sen när du är tillbaka. ;) Njuuuut nu av de sista dagarna hemma!! kram Mia

    SvaraRadera