lördag 30 juli 2011

Träningskläderna...

... ska alldeles strax tas fram. Efter frukosten kommer jag att byta om och bege mig till Sydpoolen. Låren känns mycket bättre än igår, och även om jag har lite träningsvärk i dem, samt i axlarna och armarna, gör det inte så ont att jag inte skulle kunna träna idag.

Actic Cirkel står på schemat som Ni vet, och jag ser verkligen fram emot passet. Inte bara för träningens skull utan även för att få träffa människor som jag inte har sett på länge.

I onsdags träffade jag Maria som är instruktör på Actic Cirkel-passen, i torsdags gick jag på Step med Cilla där jag också träffade Mia och flera andra som jag brukar gå på samma pass med. Det var jättetrevligt att träffa alla dessa människor och jag kände mig verkligen ”Välkommen tillbaka!”.

Idag kommer jag säkert också att träffa flera som jag inte har sett sedan i början av juni. Det ska bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar