tisdag 19 juli 2011

Imorgon kan jag börja boka

mina träningspass på Sydpoolen. Hela sommaren har det varit Latino på onsdagar och jag har sett fram emot att boka mitt första Latino pass till den 27 juli, men nu verkar det som att jag får vänta några veckor till... Enligt schemat verkar det inte bli Latino förrän 8/8. Tills dess är det Zumba som ersätter Latinon.

Nu är det frågan om jag ska boka Zumba eller satsa på Actic Cirkel första dagen efter semestern. Det vore kanske bra att rivstarta och ge kroppen en genomkörare i form av cirkelträning. Musklerna kan behöva jobba lite efter flera veckors vila...

Just det, och nu blir det träningar i den nya lokalen. Jag har fått några bilder och på dem verkar den vara större och ljusare än den gamla. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar