tisdag 19 juli 2011

Fick hjälp med beslutet

Jag gick förbi spegeln för några minuter sedan och så fort jag såg min spegelbild visste jag vilket pass jag skulle boka.

De träningar som jag har kört under semestern har varit mest konditionspass och det blev inte många av dem heller. När jag såg i spegeln att min mage och mina lår har blivit större under semestern, visste jag genast att jag måste anmäla mig till cirkelträning.

Hela kroppen måste jobba och både konditionen och styrkan måste tränas. Nästa onsdag kör jag därför Actic Cirkel och jag längtar. Längtar till känslan att musklerna får jobba, att hjärtat måste arbeta, den sköna känslan som sprider sig i kroppen efter träningen och träningsvärken på torsdagsmorgon.

Tills dess måste jag hitta tillfällen att röra på mig här också. Tidig morgon eller sen kväll då temperaturen tillåter det, måste jag ut och röra på mig... nu har jag tagit det lugnt tillräckligt länge, det är dags att ta tag i träningen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar