söndag 12 juni 2011

Det blev nästan inget pass...

Runt klockan sex imorse vaknade jag av att det regnade in genom det öppna fönstret i sovrummet och att det var åska. Snabbt som bara det sprang jag runt i lägenhet och stängde alla fönster och var väldigt ledsen över vädret.

Det regnade ju hela veckan i Oslo och jag var så glad att det skulle bli fint väder här hemma...och så vaknar jag av det här. Riktigt trist...och jag måste erkänna att i det ögonblicket kände jag ingen lust för att gå på Walking.

Men när jag vaknade två timmar senare igen, då har det slutat regna och det känns som att jag är redo för att köra utomhusträning.

Däremot fick jag sms av Mia som skrev att det inte blir Latino idag utan ett annat pass som jag inte gillar så mycket, så jag har avbokat mig.

Tur att det börjar bli lite torrare ute, för annars hade det inte blivit någon träning alls idag. Nu laddar jag med frukost inför Walkingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar