söndag 19 juni 2011

Inga pass

bokade på Sydpoolen.

Just nu befinner jag mig i Köpenhamn där jag påbörjade sista veckan av sommarskolan för några timmar sedan. Vi hade en föreläsning på eftermiddagen, men nu sitter jag i mitt rum, tittar ut genom fönstret:


och funderar jag på hur jag kommer att klara av sommaren utan mina fasta träningstider på Sydpoolen.

Det gick ju inte så bra med träningen i Oslo, och nästa vecka blir det också svårt att hinna träna, men jag tänker satsa på promenader varje dag medan jag upptäcker staden som jag faktiskt redan efter några timmar tycker om.

På torsdag har vi avslutningen på den tre veckor långa kursen och på fredag flyger jag till Ungern. Där väntar semester i några veckor och förhoppningsvis en hel del utomhusträning. Träningskläderna ligger i väskan och jag ser verkligen fram emot att ta på mig dem.

Nu ska jag duscha och lägga mig tidigt eftersom jag bara sov 4 timmar inatt och det är inte bra alls. Jag behöver mina 8 timmar för att må bra.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar