söndag 19 juni 2011

Innan jag lägger mig

tänker jag summera den gångna veckan. När jag stod i duschen försökte jag minnas vad jag har gjort i veckan och tyvärr var det inte många träningar att komma ihåg.

Jag hade bara hunnit med två träningspass förutom vardagsmotionen som att gå från Centralstationen till Arkitekturskolan och från skolan till centralen, samt gå från Djurgårdsbrunn till Norrmalmstorg med 8 kg på ena axeln och en kamera runt nacken och upptäcka att jag måste springa med all packning ifall jag inte vill stå på stationen och vänta på nästa tåg i 30 minuter.

Att renovera hemma har också krävt lite energi, men tyvärr blev inte många kalorier brända denna vecka så jag kommer nog inte att våga ställa mig på vågen förrän jag har kört några träningspass i Ungern.

Men hur såg v24 ut då?

Fysisk träning – 2 pass:

  • Badminton
  • Löpning

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass.

Antal vilodagar:

  • 5 st

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 1138 kcal

Bättre än ingenting, men inte tillräckligt bra om man har som mål att gå ner i vikt. Det kommer att bli en tuff sommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar