söndag 5 juni 2011

Sista träningsveckan är avklarad...

innan mitt sommarschema börjar. Från och med imorgon är det sommarens träningsschema som gäller för mig och jag vet inte riktigt hur det kommer att se ut ännu, men en sak är säker: det börjar med några lugnare veckor.

Den gångna veckan tränade jag dock rätt mycket, och det känns riktigt bra!

Fysisk träning – 9 pass:

  • Walking
  • Stavgång x3
  • Step Intervall
  • Latino
  • Badminton
  • Actic Cirkel
  • Afrodans

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:

  • PowerYoga

Antal vilodagar:

  • 1

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 4597 kcal

Nästa vecka kommer jag att besöka miljövänliga byggnader på förmiddagarna, och kommer att lyssna på föreläsningar på kvällarna i Oslo. Vad som kommer att hända på eftermiddagarna har jag inte fått veta. Jag hoppas kunna ta några promenader, så pulsklocka och träningsskor får följa med. Jag kommer inte att vara besviken om jag inte hinner med mycket motion, eftersom de följande veckorna kommer att handla om annat, men det kan vara bra att ändå ha med sig träningskläder i fall att.

Vecka 24 fortsätter sommarskolan i Stockholm och då kommer jag att försöka komma hem några dagar. Så jag kommer kanske att hinna gå på Walking och Latino på söndag vilket vore ju helt underbart.

Jag hoppas att jag kan komma med några inlägg från grannlandet under veckan.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar