tisdag 14 juni 2011

TRÄNING!!!

En rolig sådan blev det idag. Och det bästa av allt var att jag hade kul med min man. Ni har kanske kunnat gissa att vi var och spelade badminton. I början hade jag lite problem med min forehand, men ju mer vi spelade desto bättre gick det och vi hade några väldigt bra bollar.

Förutom att skratta en hel del, förbrände jag 483 kcal. Min maxpuls var 150, medan snittpulsen låg på 127 slag/minut. Jag älskar träning!

Även vardagsmotion är riktigt bra: jag valde att gå från Centralen till skolan där jag hade föreläsning, och efter föreläsningen bestämde jag mig för att gå från skolan till Centralen trots att det regnade.Sammanlagt blev det ca 45 minuter promenad. Dessutom gick vi lite när vi skulle på platsbesök, så jag har rört på mig en hel del idag. Kul!

1 kommentar:

  1. Apropå träning.. DET HÄR vore otroligt roligt att åka på (den dan möjlighet finns)! http://www.aerobicweekends.com/web/index.html =) /kram Mia

    SvaraRadera