måndag 13 juni 2011

Tack för att jag fick komma hem!

Tacka ska jag alla pass jag har varit med på på Sydpoolen och mig själv för att jag verkligen har gett järnet på gruppträningarna.

Hade jag inte förbättrat min kondition och lärt mig springa lite bättre än förut, hade jag missat tåget ikväll.

Jag sprang från Norrmalmstorg i vanliga skor med en fullpackad laptopväska på nästan 8 kg på ena axeln och en kamera hängande runt nacken till Centralen på 9 minuter.

Okej, om jag hade varit ute och sprungit, hade jag inte tyckt att 1 km borde ta 9 minuter att springa, men med tanke på att jag redan hade gått 3,5 km till Norrmalmstorg med all packning, så får jag ändå godkänt och det viktigaste var ju att jag kunde kliva på 21:42-tåget och inte behövde vänta 30 minuter på nästa...jag hade verkligen inte lust att stå där på Centralen i en halvtimme.

Annars promenerade jag en del i Sveriges vackra huvudstad, men det blev ingen träning idag. Imorgon kommer jag dock att träna, jag behöver verkligen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar