fredag 10 juni 2011

Ingen internetuppkoppling = inget inlägg

Det har varit tyst här på bloggen i några dagar. Tystnaden berodde på att det hände något med hotellets server och det fanns inte internet i hela byggnaden. Det var först ikväll jag äntligen kunde kolla mejlen och surfa.

Tyvärr kommer jag inte att kunna berätta om min träning idag heller. Det beror på att jag inte har tränat något under denna vecka. Vi har ju gått runt och tittat på byggnader så det blev några timmars promenad varje dag. Ingen snabb sådan men det var ändå lite motion.

Här kommer några projekt som vi tittade på som en del av kursen:

Bro i Drammen

Bibliotek i Drammen

Förskola i Drammen

Skola i Drammen

Passivhus i Oslo

Bostadshusområde i Oslo

Kontorshus i Oslo

Sedumtak på industribyggnad i Oslo

Som Ni förstår har vi sett några saker och då är dessa bara platser vi har besökt med lärarna. Vi har förstås även haft lite fritid och då har jag inte latat mig heller. Mer om detta i ett senare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar