måndag 16 april 2012

Läkartid om en vecka


I lördags skrev jag att jag inte hade några blåsor på hälarna efter promenaden. Men igår skulle jag gå/jogga en hel del inomhus (ca fyra timmar) och trots att jag gjorde det i ett par skor som annars brukar vara snälla mot mina fötter, såg mina hälar ut så här efteråt:

När blir hälarna hela igen? :(
Det är inte bara fult (ber om ursäkt för att jag visade denna bild) utan också smärtsamt. Nu kommer jag att få gå runt med Compeed ett bra tag igen för att tryckavlasta hälarna... Samtidigt som jag nu vill få svar!

Så igår kväll kom jag fram till beslutet att boka tid hos en läkare och på måndag nästa vecka kommer jag kanske att förstå varför jag hela tiden får blåsor. Jag är inte bara trött på hela historien utan börjar också känna att sommaren närmar sig (även om den gör det väldigt sakta) och då vill man ju kunna gå runt i sandaler utan att behöva skämmas för sina fötter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar