torsdag 26 april 2012

Nu är jag klar med dagens planerade träningspass


och jag har också ätit lunch. Det blev lasagne med sallad till. Gott! Det tog lite längre tid att göra klart maten så jag ligger ca 40 minuter efter när det gäller tidsschemat, men det är bara att ta igen den förlorade tiden genom effektivt arbete.

Att spela badminton var roligt den här gången också och jag förlängde säkert mitt liv något. Inte bara genom att träna kroppen (maxpuls 174, snittpuls 141) utan även tack vare att jag skrattade en hel del och som man brukar säga ”ett gott skratt förlänger livet”. 
  

Jag förbrände också många kalorier, nämligen 615, så dagens totala kaloriförbrukning (genom motion) landar på 1510 kcal. Riktigt bra resultat! Nu hoppas jag bara att jag lyckas ta några steg framåt i projektet också... det borde ju gå, det är många timmar kvar. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar