torsdag 17 november 2011

Återhämtningsvecka


Det verkar bli en sådan vecka när det kommer till träningen. Igår kväll bestämde jag mig för att gå på kvällsföreläsningen idag, men imorse orkade jag inte ta på mig träningskläder och snöra på mig träningsskor. Svagt? Kanske, men jag känner att jag inte har ork...

I helgen lär det inte heller bli någon träning eftersom jag vill tillbringa så mycket tid med mina föräldrar som möjligt nu när de kommer på besök. Det har gått lite drygt två månader sedan vi senast träffades och jag saknar dem. Det ska bli kul att umgås med dem!

Hoppas att Ni tränar ordentligt ändå och jag lovar att komma igång med träningen nästa vecka! Jag har redan anmält mig till flera pass på Sydpoolen: yoga, step, latino, box, cirkel och ska se till att gå på dem. Att jag får gå på Latino är tyvärr inte säkert än, eftersom jag är på 10:e plats på väntelistan, men det är ju några dagar kvar till tisdag, så jag håller tummarna för att komma med!

1 kommentar:

  1. Jag tror nog att Juan släpper in dig även utan biljett :D Hoppas du får en mysig helg med dina föräldrar! Stor kram Veronica

    SvaraRadera