söndag 27 november 2011

På G


Äntligen har det blivit några träningspass denna vecka. Efter den långa perioden utan träning resulterade det också i träningsvärk som dock är nu på väg att försvinna.

Fysisk träning – 4 pass:
  • Box
  • Cirkel
  • Latino
  • Stavgång
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:
  • Yogalates
Vilodagar:
  • Tisdag
  • Onsdag
  • Söndag
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 2575 kcal
Imorgon kommer jag att ha en vilodag, men jag hoppas kunna träna resten av nästa vecka. Det beror helt på hur snabbt jag kan jobba med skolprojektet eftersom jag har delkritik på fredag vilket innebär att jag måste producera en hel del ritningar måndag-torsdag. I och med delkritiken kommer jag inte att hinna träna på Sydpoolen på fredagen, men om jag orkar tar jag kanske en promenad på kvällen. 

Planeringen av nästa veckas träning är klar i huvudet i alla fall, sedan får vi se hur det blir i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar