tisdag 1 november 2011

Vad ska man säga?


Underbart! Jag vet att jag skriver det väldigt många gånger efter att ha varit på Latino, men det är precis så det känns, så det är väl inte så konstigt.

Det var riktigt skönt att ta en paus från modellbyggandet och ritningarna och dansa till härliga rytmer. Vår underbara instruktör var ännu bättre än vanligt vilket gjorde att klassen blev extra rolig! De nya låtarna kan också ha bidragit till upplevelsen. Dagens pass hjälpte mig att förbränna 616 kalorier. Maxpulsen var 185 och snittpulsen låg på 146 slag/minut.

Efter klassen duschade jag och sedan bestämde jag mig för att sätta mig i jaccuzzin. Medan jag passade på att slappna av en stund i bubblorna såg jag Mia jobba stenhårt i gymmet. Väldigt duktigt av henne att gå upp och köra styrka efter Latinon.

För att fortsätta koppla av efter jaccuzzin satte jag mig i bastun och fick sällskap av Mia. Det var roligt att äntligen hinna prata lite och det ska bli kul att fortsätta på fredag!

Morgondagen kommer att börja tidigt och lär bli lång med tanke på att det är sista dagen då hela projektet ska göras klart, men efter det väntar lite lugnare dagar. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar