fredag 25 november 2011

Jag klarade den!


Utmaningen som började v39 handlade om att inte äta kanelgifflar i en vecka. 


Efter några dagar bestämde jag mig för att förlänga perioden fram till min födelsedag. Igår blev jag 26 år gammal och har fortfarande inte ätit en enda kanelgiffel sedan den 26 september.

Ibland kände jag suget efter dessa goda sötsaker, det hände också att min kära man (som också fyllde år igår) köpte hem ett paket, men jag stod emot och de senaste veckorna har jag faktiskt inte ens tänkt på kanelgifflar.

Att jag klarade utmaningen bevisar att jag har en inre styrka som säger till mig att jag kan genomföra projektet ”viktminskning”. Det gäller bara att bestämma mig och vara stark hela vägen!

2 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ BRA GJORT SZILVIA!!! Grattis! Ja, nu vet du verkligen vad du klarar, bara du ger dig f-n på att det ska gå. Tufft jobbat - you go girl!! =) Kramar Mia

    SvaraRadera
  2. Sorry, skulle sms:at men dagarna går bara förbi och använder inte kalendern så missar datum och händelser. Kram o grattis i efterskott!

    SvaraRadera