måndag 21 november 2011

Det är verkligen på tiden


att börja träna ordentligt igen. Förra veckan tränade jag inte en enda minut, och veckan innan blev det inte många pass heller. De två senaste veckorna kan sammanfattas väldigt fort.
Fysisk träning – 2 pass:
  • Step
  • Latino
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass

Antal vilodagar:
  • 13 st
Kaloriförbrukning genom motion
  • 1368 kcal
Varför jag inte tränade förr förra veckan kan jag knappt minnas, men det var väl så att jag var rätt trött efter förra skolprojektets slut. Sedan åkte jag till London där fyra träningsdagar försvann på en gång. Att jag promenerade ganska mycket under studeiresan var i alla fall något men långt ifrån tillräckligt mycket. De intensiva dagarna i England gjorde att jag var trött igen i mitten av förra veckan när jag kom hem, så det blev ingen träning varken i onsdags eller torsdags.

I helgen var mina föräldrar här på besök och det blev en väldigt lyckad helg. Det var jättekul att få umgås med dem och jag ser fram emot att hälsa på dem om ungefär en månad. Men träning blev det inget av så nu efter nästan två veckor borde jag röra på mig lite.

Om en timme ska jag gå till Sydpoolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar