söndag 6 november 2011

Önskar mig en lugnare vecka


Tyvärr blev v44 mycket jobbigare än jag hade trott. Jag håller fortfarande på att återhämta mig efter första delen av veckan då jag sov alldeles för lite, tränade endast en timme och åt för dåligt.

Sedan torsdagskväll har jag försökt vila mycket. Jag sov många timmar och tillbringade ännu flera i sängen med antingen en bok i handen eller en film på datorn. Jag har även varit på en rolig tjejkväll, på bio och på Sushikungen. Så helgen har varit riktigt trevlig. Mycket träning orkade jag tyvärr inte med, men lite rörde jag på mig i alla fall. 

Träningsveckan såg ut enligt följande:
Fysisk träning – 3 pass:
  • Latino x2
  • Stavgång
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:
  • KundaliniYoga
Vilodagar:
  • Måndag
  • Onsdag
  • Torsdag
  • Lördag
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 1903 kcal
Ser fram emot framför allt mer sömn, men även nyttig mat och mer tid för träning vecka 45.

1 kommentar:

  1. Att önska sig lugn är en fin önskan - och ett tecken på att du vill ta hand om dig - bra!

    Ja, att gå linjer av olika slag är peppande! Jag har ju även gått Tvärbanan samt Nockebybanan :)

    Varför inte testa den linje som du bor på?

    Kram, ska du kanske på Hälsomässan som går till helgen?

    Emilia

    SvaraRadera