tisdag 1 november 2011

To make sure


att jag kan gå på Latino ikväll har jag nu packat ner träningskläderna i en fin rosa väska som får följa med till skolan. Det betyder att även om jag måste stanna i skolan en halvtimme extra kan jag hinna till Sydpoolen.



Dagens linne fick bli lila och jag tror att den kommer att kännas bra att ha på sig i gruppträningslokalen. Pulsklockan har självklart också fått plats. Till och med duschgrejer finns i påsen för nu när det är kallare på kvällarna och kan blåsa och regna, tycker jag inte om att gå hem svettig som jag brukar vara efter passen. Dessutom behöver man då bara koncentrera sig på att äta när man kommer hem.

Nu jobbar jag en timme till hemifrån, sedan åker jag till Stockholm där materialinköp står högst upp på min to-do-list (det visade sig att vi inte hade köpt tillräckligt mycket igår). Sedan fortsätter modellbygget!

1 kommentar: