onsdag 9 november 2011

Svårt att tänka på allt


men små steg i rätt riktning är ju alltid något. Då tänker jag på att börja laga mat igen till exempel. Det är ju så mycket lättare att kontrollera vad maträtterna innehåller när man gör dem själv.


Idag blev det kyckling stekt i kokosolja, med grönsaker, kokosmjölk och kryddor från Asien som serverades med ris (parboiled).

Imorgon hoppas jag kunna få lite mer inspiration vad det gäller hälsan då jag ska besöka Stockholmsmässan. 


Jag har sett fram emot den här helgen. Helst hade jag velat vara med på Best of the Best också, men eftersom jag åker på studieresa på lördag, har jag ingen möjlighet. 
Själva mässan behöver jag som tur är inte missa eftersom den börjar redan på torsdagen och jag åker inte dit själv heller. Mia kommer att halta och hoppa (på kryckor) omkring med mig ;o) Ska bli roligt!


Innan jag somnar, tänker jag kolla lite på morgondagens program för att se vilka seminarier/aktiviteter kan vara intressanta. 

Tänker Ni besöka Hälsomässan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar