måndag 21 november 2011

Varifrån hämtar man ork?


Denna fråga skulle jag gärna vilja få svar på. Jag känner mig så trött och sliten. Efter det förra inlägget kände jag mig tröttare för varje minut som gick. Så pass trött att jag inte ens orkade avboka passet som jag var anmäld till. Därför gick jag dit istället...

Det var faktiskt riktigt skönt på Yogalatesen, men kroppen protesterade en del och efter 45 minuter kände jag att jag inte hade någon energi kvar. Jag släppte prestationskravet som jag brukar ha på mig själv och la mig i död mans position och blundade. 

Det brukar jag tycka jättemycket om, men idag vågade jag inte riktigt slappna av eftersom jag kände hur ögonlocken blev tyngre och tyngre och ville inte somna på yogamattan. Det hade inte varit särskilt kul om instruktören hade behövt väcka mig när passet var slut.

Vad det gäller morgondagen, så var det tänkt att jag skulle gå på Step och Latino, men som så många gånger den här hösten är det inte säkert att jag kan gå. Jag ska gå en tvådagars kurs imorgon och i övermorgon och enligt schemat slutar vi kl 18. Step:en börjar just då, så det passet har jag avbokat, men jag hoppas fortfarande på att kanske hinna gå på Latino. Jag tänker ta med mig träningskläder i alla fall för att kunna gå till Actic direkt efter kursen om det finns en chans att hinna.

2 kommentarer:

  1. Hoppas vi ses på Latinon i morgon :) Jag körde Zumban idag men det var så där :( Så i morgon hoppas jag på ett rejält kul pass! Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Jag börjar ju som alltid fundera över anledningen till bla fysiska problem.. Utöver den "självsägande" orsaken till din trötthet, så kanske du saknar något i kroppen. Järn tex som gör dig så trött.. Oavsett så håller jag tummarna för att det vänder - och för att du ska hinna till latinon imorgon! Kramar Mia

    SvaraRadera