onsdag 30 november 2011

Denna månad har varit en besvikelse


när det kommer till antalet träningspass jag genomförde. Endast nio dagar kunde/hann/orkade jag ta mig till Sydpoolen/ge mig ut på en promenad.

Fysisk träning – 10 pass:
  • Latino x4
  • Stavgång x2
  • Step
  • Box
  • Cirkel
  • BodyPump
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 3 pass:
  • Kundalini Yoga
  • Yogalates
  • Yoga
Antal vilodagar:
  • 21 :o(
Jag är inte nöjd. Skulle vilja träna mer. Men jag vågar inte hoppas att nästa månad blir bättre. Som det ser ut just nu, kommer det inte att bli lugnare i skolan förrän under sommarlovet...öh, jag menar förhoppningsvis jullovet ;o). 

Jag kommer dock att försöka se till att hinna med mer träning och jag borde kanske fundera på att träna hemma. Det kan jag spara tid på även om jag misstänker att det inte skulle bli lika effektivt som att gå på gruppträningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar