torsdag 1 december 2011

God morgon, Träningsvärk!


God förmiddag, rättare sagt. Jag har faktiskt suttit framför datorn och jobbat sedan 7:30 efter att ha ätit frukost. Jag har precis gjort klart ett diagram till morgondagens delkritik. Jag har massor kvar att göra: planer, sektioner, fasader, exteriör bild, men jag jobbar på.

Jag försöker inte sitta ner hela tiden utan ställer mig upp då och då för att få igång blodcirkulationen och varje gång jag gör det upptäcker jag en ny kroppsdel med skön smärta efter gårdagens BodyPump. Hittills har jag noterat träningsvärk i framsida lår, ryggen mellan skulderbladen och triceps, men det lär komma mer!

Hoppas att jag kan jobba effektivt med projektet under dagen så att jag ska kunna komma iväg till träningen. Veronica och jag planerar att köra dubbelt precis som förra torsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar