söndag 25 september 2011

Utmaning v39


De senaste veckorna har jag varit väldigt svag och köpt hem kanelgifflar flera gånger...

Jag har ätit för många av de här de senaste veckorna.
Jag vet att de är onyttiga, innehåller många kalorier och att jag inte borde äta dem. Därför har jag bestämt mig för att jag inte får äta kanelgifflar nästa vecka. Det är nödvändigt eftersom kroppen inte tycker om att få i sig så mycket socker/kolhydrater.

Jag måste också börja skriva ner vad jag stoppar i mig, för nu känns det som att jag inte har någon koll alls... och jag är medveten om att det är mina kostvanor som gör att jag inte går ner i vikt trots att jag tillbringar många timmar på gymmet varje vecka.

3 kommentarer:

  1. Dom e ju så goda, stod o kollade på dom i affären idag..

    SvaraRadera
  2. Duktig du var som bara kollade! :o)
    Det ska jag också göra från och med nu. Kolla får man ju göra... men att lägga ner en sån påse en kundvagnen är förbjudet nu!

    SvaraRadera
  3. Jag åt precis upp ett paket "Finger Marie" - jättegoooda vetekex som jag är svag för och som min hand mer än gärna lägger ner i korgen. Jag äter gärna upp det bara på en dag - en timme om det går, och jag får. Men jag får ju inte. Fniss.. Jäkla goda saker det finns. Men jag inbillar mig att det i alla fall är bättre än att sätta i sig en bakelse 2 dagar på raken. ;) Kram Mia

    SvaraRadera