måndag 21 maj 2012

10713


Denna siffra står på nummerlappen som landade på hallgolvet i ett kuvert för några minuter sedan.


Nästa tisdag kommer jag alltså att springa VårRuset och jag ser verkligen fram emot loppet. På samma sätt som jag längtar till kvällens Kettlebells. 

Sedan kl 8 har jag suttit framför datorn och tittat ut genom fönstret och sett att det måste vara riktigt härligt ute. Termometern som visar 23 grader just nu bekräftar bara det jag har anat hela tiden, nämligen att det är riktigt varmt ute. 

Runt lunchtid var jag väldigt nära att ta en promenad, men det gick ju inte. Jag gjorde ett schema igår som jag måste följa för att hinna till deadlinen och jag ligger efter lite redan nu eftersom ett av programmen inte vill samarbeta med mig, så att lägga in en extra promenad var ju uteslutet.

Det jag kan trösta mig med är att Kettlebells-passet hålls utomhus så jag kommer i alla fall då att kunna andas lite frisk luft och känna värmen från solen... samt säkert inifrån också för jag hoppas på ett pulshöjande och svettigt pass!

1 kommentar: