fredag 18 maj 2012

Familjesmycken

Den här gången tänker jag inte skriva om träning eller mat, utan tipsa om fina smycken för hela familjen. På familjesmycken.se kan Ni beställa personliga smycken till Era nära och kära. Namnsmycken för kvinnor och män, mammor, pappor och barn, morgongåva, dopsmycken, allt detta och mycket mer kan Ni hitta hos Klara, Camilla och Charlotta.

http://familjesmycken.se/

När vi gifte oss, fick vi var sitt halsband från Familjesmycken. Jag har alltid gillat smycken så jag blev glad när jag såg att jag fick ett vackert namnsmycke som kallas för Familjeträd där på insidan av det ena bladet graverades in min makes namn och i det andra datumet för vårt bröllop.

Så fint!

Jag tycker jättemycket om smycket och när jag kollar runt på hemsidan hittar jag ännu fler smycken som jag skulle kunna tänka mig att bära. Senast jag var inne på sidan såg jag också att om Ni vill överraska Er Mamma med ett fint smycke på Mors dag kan Ni få det levererat i tid om Ni beställer senast på måndag. Men varför vänta så länge? Gå in redan idag och hitta Ert favoritsmycke!

1 kommentar:

  1. TACK för tipset Szilvia! En mycket "bra-att-ha-sida". :) /kram Mia

    SvaraRadera