söndag 6 maj 2012

Träningsrapport v18


Ni kanske kommer ihåg vilka pass jag hade planerat för den gångna veckan. Till en början gick det bra att hålla mig till planen men pga utebliven sömn natten till fredag och en uppsats som ska lämnas in snart blev inte helgens alla träningspass av.

Fast det är kanske bättre att fokusera på de tillfällena då jag tränade:

Fysisk träning –5 pass:
  • Powerwalk (4,23 km)
  • BodyPump
  • Jogging/powerwalk/promenad (2,86 km+2,92 km)
  • Promenad (6,80 km)
  • Löpning/powerwalk (8,81 km)
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:
  • Hatha Yoga
Vilodagar:
  • Torsdag
  • Fredag
  • Lördag
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 2353 kcal
Antalet kalorier baseras på det som registrerades av klockan som dock inte var igång under onsdagspromenaden på 6,8 km och strulade på söndagen. Men det som är viktigare är att under de första sex dagarna i denna månad har jag gått/joggat/sprungit hela 21,39 km vilket ju är mer än en fjärdedel av målet som jag hade satt upp för maj. 

Under veckan som kommer lär jag samla på mig några fler kilometer, bland annat på tisdag då jag ska powerwalk:a med Emilia i Stockholm. Mer om de träningspass som planeras till vecka 19 får Ni läsa imorgon.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar