onsdag 20 juni 2012

En kort promenad


från jobbet satte jag mig i gräset på lunchen och njöt av denna soliga dag, medan jag åt min lunch som bestod av kyckling, en massa grönsaker och ris idag.

Kyckling, broccoli och min fot med
den fina utsikten i bakgrunden ;o)

Nu känner jag mig redo för utmaningarna som arbetsuppgifterna kan komma att bjuda på under denna eftermiddag. Sedan är det bara en arbetsdag kvar innan det riktiga sommarlovet kan börja. Ser fram emot sovmorgnar, måste jag erkänna ;o). Och jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna lägga mer energi på kosten eftersom det har varit mycket slarv på sistone.

För att hitta inspiration när det gäller goda och nyttiga maträtter, kommer jag att bläddra i det senaste numret av Fitness Magazinet som låg på hallgolvet igår. I detta nummer fokuserar de på mat och ger oss läsare många läckra recept.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar