måndag 11 juni 2012

Träningsveckan har inletts


Här ser Ni många av de intressanta siffror som Sports-tracker registrerade under löprundan (förutom pulsen och kaloriförbrukningen som jag själv matade in utifrån vad pulsklockan mätte):



Allt det och lite till (t.ex. grafer på höjdskillnader, hur farten varierade, km-tider) kan man få upp i direkt i mobilen. Smidigt!

Bilder kan man också ta under träningen och de hamnar direkt på hemsidan. I morse tog jag två bilder: en där jag närmar mig slussbron och ser att den är öppen och en när jag hinner lite närmare och ser att den håller på att stängas.

Öppen bro

Bron stängs
Och den hade hunnit stängas helt tills jag skulle springa över den. Det var skönt att jag inte behövde stanna, utan kunde komma hem snabbt för att duscha, klä på mig och äta frukost innan jag skulle gå till jobbet.
 
Bra start på måndagen och veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar