tisdag 5 juni 2012

Kan man ha tur med vädret tre dagar i rad?


Det har regnat nästan oavbrutet i flera dagar. Men när jag och maken var ute och promenerade i söndags var det uppehåll. Samma sak när vi var på Kettlebells igår. Då tittade till och med solen fram och jag blev så varm att jag körde i kortärmad. Vi hade verkligen tur som lyckades tajma in de några få minuterna då regnet höll sig borta.

Till idag har jag också planerat utomhuspass. Det var tänkt att jag skulle gå på Walking på Sydpoolen, men jag var inte hemma från jobbet förrän en kvart innan passet skulle börja, så jag hann inte. Istället tränar jag på egen hand och följer löpträningsprogrammets förslag på pass 1 för denna vecka. Det blir alltså ett 35 minuters pass: 5 min jogging + 2 min gång fem gånger. Om jag slipper bli dyngsur även idag får vi alltså veta inom en timme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar