söndag 24 juni 2012

Under vecka 25


blev det löpning motsvarande en halvmaraton (7,41 + 5,40 + 8,19 km). Jag sprang alltså hela 21 km!!! – det längsta jag någonsin har sprungit under en vecka. Dessutom hann jag med några andra pass också. Den enda träningen som uteblev var styrketräningen som jag borde ha kört igår.


Så fort jag kan, kommer jag att ta reda på vilka möjligheter det finns att köra styrketräning i grupp i Ungern. Kettlebells har jag hittat på schemat på ett gym där en kompis till mig jobbar, och om detta pass vill jag ta reda på mer!

För säkerhets skull packar jag ner mina träningskort med övningar som jag kan köra själv utan redskap. Det kan vara bra att kunna plocka fram dem om jag inte hittar någon gruppträning som jag tycker om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar