söndag 3 juni 2012

Som jag hade planerat?


Knappast... det är bara tisdagen som blev som jag hade tänkt mig:


I ett tidigare inlägg har jag skrivit om varför, så jag tänker inte gå in på det igen. Men Ni kan ju läsa om det HÄR om Ni är nyfikna.

När jag började fundera på nästa vecka var första frågan hur jag skulle göra med löpträningsprogrammet. Kunde tyvärr inte följa det den gångna veckan, och jag vill ju göra det ordentligt så jag har bestämt mig för att köra de pass jag borde ha kört v22.
  • Pass 1: Distans 35 minuter – jogga 5 minuter och gå 2 minuter
  • Pass 2: Promenad 60 minuter + valfri styrketräning
  • Pass 3: Distans 40 minuter – jogga 3 minuter och gå 2 minuter
Det är alltså dessa jag tänker satsa på v23, fast lite justeringar får det bli. Jag är ju anmäld till Blodomloppet på torsdag. Loppet är på 5,4 km och kommer att få ersätta pass 1 medan pass 2 tänker jag köra redan på tisdagen då jag har bokat in mig på Walking på Sydpoolen. Pass 3 har jag planerat in till söndagen.


På Kettlebellsen tänker jag börja med lättare vikter för att känna efter. På lördag hoppas jag dock kunna ge järnet på Cirkeln som vanligt och även dansa lite efteråt nu när de verkar ha lagt in ett extra Latino-pass. Vi får se hur det blir... jag kan bara hoppas att kroppen håller.

Något distansmål för promenad/powerwalk/löpning/cykling för juni då? Det har jag satt upp och senast imorgon kommer Ni också få veta det. Men nu väntar biobesök!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar