tisdag 5 juni 2012

Sushisugen

Det har jag varit länge. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att åka till Sushikungen på flera månader och det är ju helst där jag vill äta sushi för att få en riktig matupplevelse. Titta bara på några av deras rätter. Så goda de ser ut...

...och de smakar minst lika bra!
Idag kände jag att jag inte kunde vänta längre och jag var tvungen att äta sushi, även om det inte blev på mitt favoritställe.


Själva sushin var ganska god men misosoppan smakade ingenting.

Jag måste verkligen åka till Sushikungen snart!

2 kommentarer:

  1. ja visst har man abstinensbesvär! Kanske vi kan ta oss dit tillsammans? Eller träffas där eller nått, när det finns chans. Jag funderade igår på att ta mig dit som idag eller imorgon, men handlade kläder till mina syskonbarn som fyller år.. *Poff!*, så försvann pengarna. /Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ni är våra hedersgäster och alltid kommer att vara, det vet ni med spetsen av Suzan!
    Kram och vi vill se er snart.
    Walle SK

    SvaraRadera