måndag 18 juni 2012

Korrigering


Bara några minuter efter att jag hade lagt upp sammanfattningen av v24 sa min käraste att han var sugen på att jogga lite, eller om jag ville följa med så kunde han tänka sig att promenera.

Först sa jag att jag inte hade lust, men sen tänkte jag att jag hade suttit inne hela dagen och lite frisk luft skulle verkligen inte skada. Därför bestämde jag mig för att byta om och promenera mitt i natten. Klockan 23:16 började vi gå. Vi hade inte tänkt oss någon lång runda, men det var verkligen riktigt härligt att vara ute och trevligt att prata om allt möjligt så när vi väl var tillbaka hade vi gått 5,67 km.


På vägen träffade vi flera katter och kaniner, men roligast var att se ett rådjur och dess två kids. De var riktigt söta. Jag försökte fånga dem på bild, men det var svårt i mörkret. Mamman kan Ni kanske ana i mitten av bilden nedan:


I och med denna promenad ändrades antalet genomförda träningspass från fyra till fem, så v24 borde summeras enligt följande:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar